måndag, februari 02, 2015

5 x måndag på skrivlägret


Okej, det här är vårt schema: Gå upp typ klockan sju. Äta frukost i lägenheten. Skriva i typ tre timmar. Gå ut och äta lunch/ fotografera kakel och tvätt som hänger på husfasader och ooo:a och aaa:a över Lissabon i nån timme. Gå hem och skriva i tre timmar till. Gå ut och äta middag/fotografera kakel och tvätt som hänger på husfasader och ooo:a och aaa:a över Lissabon i nån timme. Babbla och dricka vin. Läsa. Sova. Repetera.

Ett sabla geniupplägg om jag får säga det själv, och det får jag ju tydligen.

7 kommentarer:

Colombialiv sa...

Jag älskar Lissabon! Jag har aldrig varit där, men dina foton!!! <3 <3 <3 Nästa resmal pa listan.

Maja-Stina sa...

Applåderar denna grymma idé! Och har som mål att kopiera detta under året. Ev. byte av stad - för lite egen fantasi. ;)

Nina sa...

AVIS!!!
Hoppas ni lyckas hålla uppe det hela veckan. Sånt genidrag!

I mitt huvud sa...

Men å vad det låter trevligt!!

Victoria Glosemeyer / Say cheeze and smile sa...

Låter ju awsome!

Linda sa...

Fantastiskt vacker stad. Säg till om du vill ha tips på bra restauranger. Älskar stämningen.

Spader Madame sa...

Låter som ett bra schema!