torsdag, januari 15, 2015

Dagens ros

Vill säga detta nu: Tack, TACK för alla tips och tankar och idéer till "Ännu mera vego"! Ni är ju nåt så jävulskt bra och snälla. Har sammanställt en lista med över 150 (!!!) kommentarer från blogg och instagram nu, att ha som facit när vi börjar spika innehållet. Det blir så klart omöjligt att gå alla till mötes (knivigt ju när en del säger "mer ost!" och en del säger "mindre ost!" till exempel). Men vi kommer att ha jättestor hjälp av responsen alldeles oavsett.

Ni är bäst. Ni vet det, va?

1 kommentar:

Amanda sa...

Jag, min storasyster och min pappa bestämde oss för att köpa eran första matlagningsbok "Mera Vego" åt min mamma i födelsedagspresent och det tänker vi inte för en sekund (...eller jo, kanske några sekunder då alltihop exploderade när mamma hällde i den väldigt varma soppan i mixern) ångra. I går bjöds bland annat på någon god bolognese som var mycket godare än väntat.
Du bör ta detta som en komplimang då jag är 13 år och faktiskt tyckte att eran mat var ganska god ju.
Ser fram emot "Ännu mera vego"!