måndag, februari 16, 2015

Attention, Gnesta!

Bor du i (närheten av) Gnesta och är nyfiken på skrivrelaterade grejer? Nu på lördag, 21/2, håller jag en gratis skrivverkstad på biblioteket här. Den är öppen för alla (min förhoppning är att det kommer både vuxna och unga), och man behöver inga förkunskaper.

Jag kommer prata lite om hur jag brukar tänka när jag skriver, dela med mig av knep, och så blir det enkla skrivövningar som ingen behöver vara nervös inför. Ta med en brorsa, en dotter, en pappa, en kusin eller en kompis och kom, tycker jag! Mellan klockan 10.00 och 11.30 håller det på.

Slut på meddelande.

1 kommentar:

Anonym sa...

Påtal om små boklådor:

http://mentalfloss.com/article/61083/15-gorgeous-little-free-libraries

(kom att tänka på dig men har inte tid att hitta inlägget om ert minibibblo!)

Mvh Anna Lundgren