tisdag, april 13, 2010

Dags för tävling!


OBS! TÄVLINGEN AVSLUTAD!

Nu, ni! Nu kan ni vinna ett överjordiskt fint paket med vårens hetaste bok (inkl. autograf) och världens snyggaste tygkasse (very limited edition). Jag har fem paket att lotta ut bland de bästa bloggläsarna i världen!

Mejla mig på onekligenblogg@yahoo.se och berätta varför du vill vinna.


(Vetenskapliga studier visar med största önskvärda tydlighet att jag faller för smicker och för marknadsföring av boken i fråga i alla former. Blogga! Länka! Visa boktrailer för alla du känner, sprid ordet på stan! Och tala sedan om det för mig. Det kan komma att löna sig. Tro mig.)

Senast fredag den 16 april, klockan 17.00 vill jag ha ditt mejl.

OBS! TÄVLINGEN AVSLUTAD!

19 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Jag är VÄLDIGT intresserad av ungdomsböcker eftersom jag arbetar som svensklärare med - just det - ungdomar. Jag söker alltid efter tips på nya böcker att introducera för eleverna...

MVH/ Ann

bettankax sa...

Hej! Å den boken vill jag läsa och sen ge den hedersplats i väntrummet på BUP(hyllan för boktips). Jag jobbar som mottagningssköterska och träffar ungdomar och föräldrar dagarna i ända..
BUP= barn och ungdomspsykiatrisk öppenvårdsmottagning

ann-sofie sa...

Jag har redan beställt den till biblioteket där jag jobbar. Men jag inser ju redan nu att jag inte kommer få en chans till att läsa den där...alla kommer ju kasta sig över den! Så snälla, ge mig ett eget ex som jag kan njuta av! Jag har dessutom våldsamma cravings efter den snygga kassen. Brun kasse med fantastisk boktitel (samt såklart boken däri) + barn/ungdomsbibliotekarie = sant!

Har följt din blogg (och nu dina bloggar) sedan före-Rufus-tiden. Lämnar alltid sidan med ett leende på läpparna och pratar varmt om den. Tack för det! :)

Sara sa...

Jag har mailat dig skitmycket!!

Frida sa...

ah, jag ger upp redan innan jag försökt tävla, men jag vill bara skicka lite pepp! Det är så coolt att du skrivit en bok och jag vill gärna läsa den.

Full bokhylla sa...

Det är ju så logiskt att man knappt behöver tala om det. Fast jag gör det ändå här:
http://fullbokhylla.wordpress.com/2010/04/13/det-ar-sa-logiskt/

Johanna sa...

Kan man köpa tygväskan även om man inte vinner din tävling???? Den är sjukt snygg!!!!!

Stina sa...

Jag har mailat... :) Och gjort reklam för trailern här: http://ungcorner.wordpress.com/.

Anonym sa...

Jag har spridit ordet.

http://hannashorna.wordpress.com/2010/04/13/det-ar-sa-logiskt/

Bokomaten.. sa...

Jag undrar samma som Johanna, Lätt bästa titeln på jättelänge, jag har väntat på den här boken i en evighet på Bokus känns det som.:) Jag mailar på stört!

Malin sa...

Nu har jag sänt dig ett mail =)

Lotta Fröjd sa...

Jag har också mailat. Älskar tävlingar och jag är så jäkla sugen på att få läsa din bok!

Kram

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Jag har mailat och här kan du se ett inlägg:

http://whatyoureadin.blogspot.com/2010/04/men-jag-fattar-ju.html

Vicktoria sa...

Jag är förjävla dålig på att tävla.
Sämst.
Så jag ger upp redan nu.
Men jag är glad att Igelkotte-Sara tipsade om Dig, för nu kan jag läsa vidare och kära ner mig litet till.


Kram, Vicktoria

Saralito sa...

Nu har jag mailat dig och hoppas på det bästa. Tyvärr har jag ingen blogg att göra reklam i, men jag berättar för alla jag känner att det snart, snart kommer att komma en bok som jag längtar som en galning efter och som jag tycker att alla borde läsa eftersom den verkar så sjukt bra!

Lisa sa...

Jag har gett mig in i kampen! Nu jägarns :)

http://pantalaimoneandbooks.blogspot.com/

Pernilla sa...

Därför att du är söt, rolig och väldigt snäll.

Dessutom vinner jag aldrig något överhuvudtaget - jag vann iofs 2,50euro på lotto häromdagen men det räknas ju liksom inte i jämförelse med detta.

Farmormäklar´n sa...

Ojoj!

Tro det eller ej, men jag behöver den faktiskt mitt i blickpunkten (väska med bok!) på alla lägenhets- och husvisningar under året. Och för att bära alla objektbeskrivningar i.

Unknown sa...

Inte varit in på din blogg förrän idag, föll handlöst genast. Det händer inte ofta kan jag berätta. Inte heller att jag får och längtar efter en bok. Jag gissar jag kommer ha enorm konkurrens om att vinna, men jag ger det ett försök åtminstone.