tisdag, april 26, 2011

Söndagsbikten (på en tisdag)

Så här har skrivveckan varit:
Den var över förväntan. Visserligen ser jag inget som helst slut på den här processen (vad hände med att jag skulle vara FÄRDIG med boken nu, va?), men jag skrev snabbt och mycket förra veckan. Det gjorde jag faktiskt. Fast det var kortvecka.

Så här många sidor har jag skrivit:
16 st.

Så här betygsätter jag själv den insatsen:
++++ (duktig hemmajobbare).

Söndagsbikten är en festlig happening som kommer att återkomma varje vecka på den här bloggen, från och med nu. Här kommer jag att avslöja jag exakt hur många sidor på ungdomsromanen jag lyckats skriva under veckan som gått, och ni kommer (jo, ni har lovat!) att reagera med skrik i kommentarsfältet. Pepp eller glåpord, you decide. Målet är att jag ska skriva minst 15 sidor i veckan. Läs mer här!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Tjoho! Asbra jobbat! Guldstjärna från mig och definitivt läge att belöna dig själv på lämpligaste sätt. Ett storpack tejp kanske?

Veronika sa...

16 sidor!!! DET är ju sjukt bra. Heja heja heja! Du borde få medalj, I'm just saying.

Hanna-Stina sa...

Superbra, speciellt med tanke på påsken och gäster och sånt!!

Ewa sa...

Bra, bra! Back on track. Utmärkt!

Äppelträdet sa...

Oj, inte illa! Om du fortfarande är lika noggrann och simultanbearbetar är du helt otroligt duktig.

Elin Awesome! sa...

ÄNTLIGEN! Bra jobbat!
Du är den grymmaste. Fortsätt så här, please?

Mia sa...

Jag blir så peppad av dig. Så är det bara.