onsdag, maj 24, 2017

Provskissare: Emelie Gårdeler

Den här bilden kan man köpa som miniprint på www.imiform.se
Gnugga ögonen, they're in for at treat. När Emelie Gårdelers mejl damp ner i illustratörsefterlysningen gnydde jag lite rakt ut. Så här var känslan på ett ungefär: Jag vill dyka ner i allt hon gör och bara vara där. Så vansinnessnygga grejer.

Kolla runt lite både i hennes shop (och köp gnuggtatueringar, anteckningsböcker, kuddfodral, brickor, glasunderlägg, posters!) och på hennes hemsida så får ni se själva. På instagram hittar ni Emelie som @mli_gardeler

Det här mönstret kan man få på kuddar eller anteckningsböcker. 

Det här mönstret. Ja, jädrar. Klart som fasen att hon hamnade i provskissningshögen!


Här ser ni Emelies version av Viggo, lillebrorsan och pappan. Nu blev inte den vi valde till slut, men åh! Jag kommer att återkomma till Emelies bilder igen och igen, för jag tycker så väldigt mycket om dem.

Tack för att jag fick visa, Emelie! Och för all tid du lagt på Viggo.

Inga kommentarer: