tisdag, november 06, 2012

Färdig bok

KÄRA BLOGGEN! ÄR MYCKET UPPSPELT! HAR FÅTT MIN FÖRSTA BILDERBOK FRÅN TRYCKERIET! SKRIVER ALLT I VERSALER! MED UTROPSTECKEN!

Ska fota mer och visa er en annan dag när jag har en bra kamera, men wiii! Rolig dag det här blev nu. Jag älskar när bokuslingarna äntligen kommer från tryckeriet! Det är typ som att få barn fast utan allt som gör ont, och inte alls samma på något annat vis heller, men ni fattar, det är roligt, man blir glad, wiii!

Alla som har ett småglin hemma måste köpa! Ni kan tänka att den är ungefär som en "Julen - Så funkar den" för barn mellan 1 - 3 år ungefär. Släpps om en vecka, och finns då att få tag på lite överallt hoppas jag, men definitivt i alla fall på adlibris och bokus. Och vill ni ha en hälsning i den kan ni köpa den direkt från mig också. (Men återkommer om det, har bara fått ett enda exemplar ännu, så kan ändå inte skicka än.)

Annars då?

Näe, inget.

Mest: wiii!

23 kommentarer:

Janina Kastevik sa...

Grattis! Asakul. (Som mina ungar hade uttryckt det.)

Maja-Stina sa...

Hurra och grattis! Ska bli julklapp till Sven-sonen!

Garderobenmin sa...

Whop whop! Grattis! Yngsta kiddet ska nog allt få en sån...fast innna julen då så hon kan läsa på ;-)

stolt mor sa...

Grattis! Jag blir första kund i Växjö, som vanligt.

Johanna sa...

Hurra och grattis!!

Ewa sa...

Jag köper gärna en av dig med en hälsning, så hojta till när du har fler exemplar!

Ewa sa...

Jag köper gärna en av dig med en hälsning, så hojta till när du har fler exemplar!

Caroline sa...

Jag vill köpa med hälsning i! Va roligt med ny bok, grattis!

Josefin ö sa...

WIII!!!!!

FransyskanH sa...

Hej! jag med, vill köpa frân dig! tittar in och ser när möjligt! Grattis till dig - och till oss!

Anonym sa...

Grattis, vad kul! Barnet ska defenitivt få ett ex, han har lärt sig på förskolan att jo, det finns något som heter tomten, och som kommer på jul, men att den där tomten kan tänkas ha paket med sig, det här inte framgått än.

LisaM sa...

Å, vill gärna köpa med hälsning!
Innan jul så de små kan förbereda sig... :-)

Johanna sa...

Så himla synd att jag i år bestämt mig för att inte ge bort några böcker (pga, att jag alltid ger bort bara böcker). Får nog fundera på att bryta det löftet till mig själv. Känner åtminstone ett eller två barn som är i största behov av lite Lisa Bjärbo i sina liv!

Susanna sa...

Kul!!

Miss Upsey Daisy sa...

Hurra Hurra!

Anonym sa...

Vad skoj! Men varför klassar adlibris den som 3-6 år?
/ Helena

Ellen sa...

Jag kämpar tappert för att få en i julklapp men mina föräldrar har nån slags idé om att jag är för gammal för sånt.
Det är jag väl inte? Man kan inte bli för gammal för bilderböcker.

mvh Nästan 14 år ;)

Helena L sa...

Jag vill också köpa minst två från dig när det är dags. Hejja dig!

Jenny S sa...

Jag vill köpa en med hälsning, till min Idas första jul :)

Lisa sa...

Tack alla snälla ni!

Och Helena - den klassas som 3-6-bok på Adlibris för att den gör det på förlaget. Och det gör den för att den inte ska hamna bland pekböckerna i bokhandeln, utan bland bilderböckerna. För det är en bilderbok. Med en hel del text i jämförelse med de där böckerna för riktigt små. Men ja, jag håller med. Allt det där är snurrigt. Det borde som vanligt inte finnas några etiketter/hyllor alls. Eller jo, det borde det väl, för hur skulle annars folk hitta böckerna? Men du fattar.

Emma sa...

WOW! Måste köpa till min lilla som är 15 månader!

Nadja sa...

Aaah vad fin! Grattis! Jag kommer definitivt kopa den som julklapp till min dotter Una, som firar sin forsta jul i ar. Hoppas jag kan bestalla genom bloggen med en halsning fran dig, sa blir det en extra bra julklapp!

Nadja sa...

Aaah vad fin! Grattis! Jag kommer definitivt kopa den som julklapp till min dotter Una, som firar sin forsta jul i ar. Hoppas jag kan bestalla genom bloggen med en halsning fran dig, sa blir det en extra bra julklapp!