tisdag, november 13, 2012

En Bjärbo till Bjäre

Alrighty then, nu ska jag ut och åka igen. Den här gången ska jag till Båstad (Förslöv). Jag verkar ha lite bättre tur med bio den här gången, för i Båstad har jag hittat en biograf som visar film imorgon. Visserligen ingen av de filmerna jag ville se, men ändå. Det tar sig!

Himla synd att suget jag känner inför att se sista Twilightfilmen = 0.

Men, men. Ja, ja.

Det ska i alla fall bli kul att åka till Båstad.

Har aldrig varit där, men mitt efternamn är taget efter Bjärehalvön (där morfars släkt kom ifrån), så det ska nog gå fint det här.

5 kommentarer:

Bea dansblogg sa...

Du har en så fantastisk blogg, älskar att läsa den ! :-)

Lo sa...

Båstad! Yey! Välkommen!
Missa för allt i världen inte Bjäre bokhandel. Mycket mysigt och med kafé.

Christin sa...

Hallandsåsen är magisk! Vi har vår sommarstuga i närheten där, och varje gång jag åker ner fylls jag med skrivlust.

Grattis förresten till avtalet med Gilla! Det är världens bästa förlag ;)

Anonym sa...

Missa inte Villa Bjärbo på Lindallén!

Sofia sa...

åh du måste måste måste åka till lillaro cafe i förslöv. Du kommer älska! Kolla på http://www.lillaro.nu/LILLARO_CAFE_%26_MUSIK.html och föralldel kolla gärna in mitt inlägg på min utflyktsblogg om detta underbara café som även har en affär med en massa fint http://utflyktsakuten.blogspot.se/2012/08/lillaro-cafe.html. Lova mig att du åker dit?!?