lördag, september 29, 2012

Sjätte året gillt

Och tre dygn senare bara: HÄJ IGEN! Nu har jag mässat klart. Det här året hände tre unika saker på bokmässan för min del:

1. Seminariet som jag och Johanna Lindbäck höll i var typ fullsatt. HERRE MIN GET! Det var helt sjukt mycket folk där och lyssnade! Andra år när jag har haft seminarier har det inte ens kommit hälften så många. Det var kul.

2. Jag fastnade inte (så mycket) med apatisk blick på mässgolvet, utan gick och lyssnade på rätt många andra seminarier istället. Det var också kul. Mitt bästa var nog det med Jenny Valentine och Jenny Jägerfeldt. Eller det med Jonas Gardell.

3. Jag köpte faktiskt med mig några böcker hem. Det är sinnessjukt nog första gången det händer, har alla andra år lämnat mässan utan en enda bok i bagaget pga avtrubbad. Men i år! FLERA STYCKEN!

Kanske rent av håller på att lära mig hur man gör det här med mässa?

Vore ju verkligen på tiden.

1 kommentar:

Elin Awesome sa...

Liiiiiisa! Har precis läst novellsamlingen Het och redan
1. Köpt boken till min syster
2. Rekommenderat den till tre av mina vänner (varav lånat ut den till en av dem) och
3. Blivit förälskad i din novell. Jag gillar hur du inte skriver rakt ut vad som ska hända, utan att det är underförstått. Särskilt gillar jag din fina, fina titel! Hur lyckas du, varje gång, skapa så fantastiska titlar?