fredag, april 24, 2015

Snart som pocket!

Min och Johannas gemensamma bok "Vi måste sluta ses på det här sättet" kommer som pocket i juni, och då kommer den att se ut så här.

Studier gjorda på den inbundna varianten av samma bok visar att de som verkligen gillar den här berättelsen kan vara 17 år, såväl som 25, såväl som 53.

Hoppas den hittar ut till ännu fler sådana nu, som pocket! Tycker själv att boken är skitmysig och rolig på ett ganska okomplicerat sätt, och hade jag inte läst den typ tre hundra gånger redan skulle jag lätt ha kunnat tänka mig att strandläsa den i sommar.

Här kan man läsa mer!

6 kommentarer:

Akan-Kakan sa...

Åh, vad fin! Värt att köpa enbart pga framsidan ju!

Emmy sa...

Åh, vilket superfint omslag!

Bokpandan sa...

Åh, ångrar lite att jag köpte första varianten nu! Kanske måste köpa den som pocket också...

Johanna sa...

Kul, ska köpa! :)

Thérèse Eriksson sa...

Såg omslaget på instagram (Gillas konto kanske?) och blev alldeles kär. Kan också ha att göra med att rosablommande körsbärsträd är bland det vackraste som finns, men tycker verkligen det är supersnyggt.

AnnaH sa...

Eller 65! Det kan man också vara,