tisdag, augusti 26, 2014

Dagens tips!

Om man är en sådan som prenumererar på DN så möttes man av den här annonsen i Kulturdelen i morse. Från och med idag (och fram till 8 september) kan alla prenumeranter ladda ner min och Johannas bok "Vi måste sluta ses på det här sättet" helt gratis som e-bok.

En himla bra deal, skulle jag vilja säga.

Boken passar från... femton år och uppåt, kanske? (Studier visar att den funkar på 25-åringar och 35-åringar och 55-åringar också).  Den innehåller saker som: parisdrömmar, dejter, gymnasieskolor, förskolelämningar, varannan vecka-ångest, hångel, studenten, saker man skrattar av och Kent (the band).

Man klickar sig in på dn.se/ebok om man blir sugen.

2 kommentarer:

Frida sa...

Attans att jag inte har DN. Fast jag har ju redan läst boken... En annan grej: vår 16-åriga barnvakt hade med "Det är så logiskt..." i helgen. Jag ba: åh, den är så bra! Hon ba: jag vet! Jag har läst den typ fyra gånger.

Hurra!

Lo sa...

Du hoppade över 45-åringar, som också gillar den massor. Eller, åtminstone 42-åringar. Och jag har svårt att tänka mig att jag slutar gillar den om tre år.