torsdag, augusti 15, 2013

Kolla! En boktrailer!

Untz, untz, idag har den här fina boktrailern för Vi måste sluta ses på det här sättet sett världen för första gången, och det kan hända att jag känner mig helt orimligt exalterad och uppspelt över det, det kan det faktiskt. Kanske ska se den fyrtio gånger på rad ikväll istället för ett nytt avsnitt av The Killing? Inte alls omöjligt.

Tycker de är så fina, LåtsasHanna och LåtsasJens* (som också syns på omslaget på boken), jag blir lite, lite kär i dem varenda gång jag ser dem.

Ni måste kolla!

 *LåtsasHanna och LåtsasJens, förresten, nivån av "låtsas" här når tydligen nya nivåer hela tiden. Note to self: Hanna och Jens är på låtsas redan från början. De finns bara i fantastin. Som huvudpersoner i boken. Oroväckande ofta jag måste påminna mig om det här, kan man tycka.

5 kommentarer:

Sara: sa...

Åååh jag fick på riktigt gåshudsrysningar. Så himla söta sms. Och blev väldigt nostalgisk, jag och min kille (nu sambo) lät precis sådär för sådär 1,5 år sedan. Fiiiiint.

femochtvå sa...

Hur mycket jag älskar detta med boktrailer? VÄLDIGT VÄLDIGT MYCKET! Åh vad jag ser fram emot boken!!!

maddiis sa...

Oj vad lässugen jag blev nu! Fin.

Jennifer sa...

Åh, vill ju läsa NU! Men får stå ut tills releasefesten.

Josefin sa...

Finfinfin! Man tycker faktiskt om dem, särskilt när de sitter och åker tunnelbana bredvid varandra Vad är det för låt?