måndag, mars 04, 2013

Tjuvtitt: Eddie får en lillebror



I Eddie får en lillebror har det kommit en ny bebis. Den ska också bo här nu. I samma hus som Eddie, med samma mamma och samma pappa. Det tar ett tag att vänja sig vid för Eddie, det. För hur gör man med ett syskon, egentligen? Hur ska man vara? "Får jag krama lillebror?" frågar Eddie. Det får han gärna. "Får jag mata lillebror?" undrar han. Fast det går tyvärr inte. "Får jag trampa på lillebror, då?" klämmer han i med. Men det får han ABSOLUT inte!

Ganska knivigt för samtliga inblandade, det där.

Finns det inget Eddie och lillebror kan göra ihop utan att det blir knas?

Eddie får en lillebror passar småttingar (såna mellan 1 och 4, typ), och finns att köpa (i alla fall på nätbokhandlarna) nu. Och vill ni köpa en bok direkt av mig, med hälsning i, så klickar ni här och läser om hur det går till.

Hoppas ni kommer att gilla den!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Åh så fi!Betraktar mig som färdig med det här med bebisar men jag vet en liten gosse som jag tänker ge bort den till.

Katta Kvack sa...

SWEET!!!

LisaM sa...

Blir sjukt sugen på att skaffa fler syskon till småttingarna när jag ser bilderna. Kanske skall köpa en bok till maken i present och se om den har samma effekt på honom... :-)

Molly sa...

Grattis! tror viss att den här boken är lite självbiografisk

Janina Kastevik sa...

Fin!

Colombialiv sa...

Åååååh!