måndag, september 05, 2011

Ett photoshoot. DET VAR JU ETT PHOTOSHOOT!

När jag tänker på det: Att bli fotograferad av riktig fotograf i fräck miljö - det är lite samma sak som att göra (göra? ta? vara med om? vara med i? ha?) ett PHOTOSHOOT va? Som alla snygga modelltjejer gör på teve? Visst?

Coolt ju.

Fotografen bara: Ge mig glad! Ge mig avslappnad! Ge mig sympatisk ungdomsboksförfattare med sol i ögonen i en tågtunnel!

Och jag bara: "Så här menar du?"

KLICK KLICK KLICK

COO-OO-OO-LT JU!

Jag + topmodeltjejerna = like this *gör det dära tecknet med fingrarna ni vet*.

Tyra Banks skulle farao ha varit stolt.

7 kommentarer:

Kära Syster sa...

Såklart det var en photoshoot! Varken mer eller mindre. Svincoolt! /A

anagoesbananas. sa...

Hahaha, jag läste photoshop - jag är skadad ;D

Bra jobbat! Inte alla som vågar stå framför en kamera :D

Linn sa...

Jag hoppas att du smizeade, Lisa.

Hanna Lans sa...

Såklar det är ett photoshoot! Ett helt riktigt! Njut!

Elin Awesome Reutermo sa...

Vi vill se! Vi vill se! Vi vill se snygga bilder av den fina, lite runda, underbara författaren Lisa! Snacka om strålande vackra bilder.

Spader Madame sa...

Fina bilder som vi vill se snart!

Anonym sa...

smize with you eyes! :)