fredag, april 20, 2012

De här vann min bok - hela listan

Å, du käre värld, vad roligt att så många ville tävla om min bok! Över 170 personer deltog i utlottningen (and I repeat: UTLOTTNING, jag har alltså inte suttit och valt personer utifrån motivering eller så). Himla fint att så många av er hade så mycket att säga om fenomenet "ungdomsböcker" också.

De här fem drog jag som vinnare: Veronika, Lisa, Sofie, Nilla och Sara.



Hör av er till mig (onekligenblogg@yahoo.se) med er postadress så skickar jag paketet med bok, anteckningsblock och knapp.

7 kommentarer:

Veronika sa...

Jag har dansat en lustiger dans i ett par timmar nu. Tänkte att jag kanske skulle säga tack och hej här också.

Anonym sa...

Hej.

Vill bara tipsa dig om att det, faktiskt, är olagligt att anordna lotteri som privatperson. Att låta slumpen avgöra vinnare är mot lotterilagen, men att anordna tävlingar där man vinner utifrån motivering eller liknande är däremot okej.


Läs mer här:
http://www.cravingz.se/2012/01/11/bambis-bloggekonomi-del-4-lotterilagen/

http://www.notisum.se/rnp/sls/lag/19941000.htm

nillas liv på pinnen sa...

Tjoho!

Anonym sa...

Idag hade en av mina elever muntlig presentation av dig och din bok. Hon gilla'n! Och sen höll jag för öronen och nynnade när hon berättade hur boken slutade. Man vill ju inte få slutet avslöjat i förväg...

Veronika sa...

Jag blev först väldigt glad när jag såg att det stod Veronika och klickade ivrigt på länken. Men icke, sån tur hade tydligen inte jag. Attans!

Men bara så du vet, jag kommer att läsa den ändå :)

Honey sa...

Måste fråga här också, för som jag anade föll det bort bland alla tävlingsinlägg: Kan man köpa anteckningsboken någonstans? Vill så gärna ha en sån, den är ju jättefin! Såg att det var andra som undrade detsamma.

Lisa sa...

Hej hej! Tyvärr kan man inte köpa anteckningsblocket någonstans. Det togs fram som en specialgrej framförallt till Barnens Bokklubb, som säljer blocket tillsammans med boken. Vilket ju betyder att man visst kan köpa det någonstans, när jag tänker efter. Men då måste man vara medlem i Barnens Bokklubb! Är man det är saken biff. Men annars blir det tyvärr svårt.