måndag, augusti 08, 2011

Hur går det med boken?

Elin Awesome! sa: "Du! Måste fråga, för jag är väldigt nyfiken: hur går det med boken? Är den klar?"

Svar: Det går... bra, tycker jag! Den är nästan, nästan, nästan så klar att jag kan tänka mig att lämna in den första versionen till förlaget. Måste nog läsa igenom en gång till och ändra några grejer som jag kommit på de senaste dagarna, bara. Sedan får förläggaren läsa, och sedan börjar redigeringsarbetet med en massa omskrivningsvändor. WOHOO, skriva om! Ska (på riktigt) bli kul, tänker jag mig.

3 kommentarer:

Johanna sa...

Hurra, nästan klar. Bra jobbat!

PS. Idag är det du som får länklove: http://lillaj.blogspot.com/2011/08/lankkarlek-onekligen.html

Elin Awesome! sa...

Amazing! Jag längtar så jag snart går i bitar. "Det är så logiskt alla fattar utom du" är den finaste boken jag har fått mina händer på, och det kan jag skratta mig lycklig för.
Så, you know, ingen press. Jag tror på dig.

Therese sa...

Jag läste din bok, Det är så logiskt alla fattar utom du. Det var ren och skär njutning! Hurra så bra du skriver!

//Therese