fredag, mars 03, 2017

Grejer jag gjort idag

– Haft pyjamas på mig till klockan 15.42.
– Svarat på mejl, chattar, meddelanden och kommentarer från folk som undrat saker om det här, och/eller velat anmäla sitt intresse.
– Sett på skidstafett while skickat fakturor och svarat på mejl, chattar, meddelanden och kommentarer. Är det tremil imorgon? Hoppas. I så fall tänker jag plantera om pelargoner medan jag tittar på skidor. Sånt maxat mys!!!
– Ätit rester till lunch.
– Hämtat barnen i snöglopp.
– Druckit mousserande vin i soffan. (Har jag sagt att det är mitt nyårslöfte? Dricka mer mousserande vin istället för annat som ändå inte är tillnärmelsevis lika gott.)
– Sett på Rufus filmval "De fem legenderna". Den får ++++. Förra veckan var det Svantes tur att välja vad vi skulle se till fredagsmys. Då såg vi Kändis-barnvakten. Kändisbarnvakten får +++ eller kanske ++++. Veckan innan dess var det min. Då såg vi Kalle och chokladfabriken (++++). Nästa vecka är det Gustavs, och han kommer välja "se om Frost" (+++++), för det har han tjatat om att han vill göra länge nu.
– Passat ett marsvin.
– Inget mer.

Inga kommentarer: