måndag, december 19, 2016

Dan före dan före dan före dan före dan före dopparedan

Jag har varit på en skola idag och gjort årets sista föreläsning, och tror väl att jag tänkte på kräksjuka och smittorisk... hundra gånger på vägen dit i lokaltrafiken och hundra gånger under tiden i skolan och hundra gånger på vägen hem i lokaltrafiken? Jag tvättar mina händer så väldigt ofta nu. Och då tycker jag ändå att min noja har blivit bättre?

Ja, ja, köpte ett läppstift sen, och det kändes som ett fir.

Snart är det jul.

"JAG ÄR SÅ SPÄND!!!" skrek Svante rakt ut i morse när han kom på det. "DET ÄR BARA FEM DAR!!!"

Vi ska till mamma och pappa och jag hoppas på minst en kväll när jag får sitta uppe med mina syskon och sjunga med till olika pojkbandslåtar vi spotifyar fram, för 1. Det är det bästa som finns och 2. Jag har övat så himla flitigt i smyg när jag kört bil på sistone.

1 kommentar:

Anna sa...

Har din noja blivit bättre när barnen blivit äldre? Eller har du något bra annat trix? Undrar supernojig småbarnsmorsa med vårlängtan