fredag, december 30, 2016

10 x instagram 2016

Åh, Instagram, mitt hjärtas fröjd och glädje, how I love thee. Det här är tio av mina bilder som gillats jättemycket under året. Vill typ pussa alla som följer mig och då och då trycker gilla eller kommenterar på instagram, för MAKEN TILL SNÄLLA PERSONER finns väl inte på jorden? Ni tycker om:


1. Min julklappströja. Min bästis messade häromdagen och frågade om mamma fått hybris än, med tanke på gensvaret på den här bilden. Jag svarade att mamma slutat sitt day job och nu tänkte sticka på heltid. Min julklappströja vinner överlägset antal flest gill under 2016, och det fattar man ju. Älskar också min julklappströja!!!


2. När jag skryter om att jag lyft sten.


3. När naturen är en mallgroda, eller: Regnbåge i soluppgång.


4. Brorsor som gillar varann


5. Att jag gjort alla de här böckerna


6. Att jag har omogen humor


7. Att Svante var lucia


8. Att vi... eh... har ett vardagsrum


9. Att jag målade ovan nämnda vardagsrum grönt


10. Att naturen är en mallgroda, pt 2

Vi ses på instagram 2017 också, va? Jag lär ju vara där i alla fall.

Inga kommentarer: