söndag, november 27

Saker som hänt den här helgen

- Jag har haft konstant huvudvärk.
- Jag har sett ett avsnitt av Vita Huset. (Jag har aldrig sett den serien innan - JAG VET, JAG VET - men nu ser ihop med Gustav på kvällarna OCH DETTA KÄNNER JAG MIG VÄLDIGT EXALTERAD ÖVER. Jag gillar hon som heter CJ. Det är meningen att man ska göra det va? Jag gör det.)
- Jag har varit osams med barnen ganska långa stunder.
- Jag har varit sams med barnen ganska långa stunder också, men de fastnar inte lika lätt.
- Jag har impulsköpt ett löpband och tvingat hela familjen att åka till Nyköping med mig och hämta det.
- Jag har varit på Södra teatern och sett Liv Strömquist och Nina Björk "i ett samtal om kapitalism, moral, pengar, kärlek och vänsterns framtid".
- Jag har hängt upp julstjärnor och klippt ner lite krukväxter.
- Jag har haft skvättar av ångest.
- Jag har städat mig in på mitt kontor.
- Jag har frusit om händerna.
- Jag har tänkt på min säng och min fluffiga kudde med längtan.

5 kommentarer:

Johanna sa...

Du har ätit panerad kumminost! Mums.

Lisa sa...

Det har jag! Och jag har inte pratat om podd! (Så mycket.) Två väldigt bra grejer.

Lisa sa...

Jag älskar det här inlägget.

Och ja, man ska älska C.J.

Linda sa...

Åh, Vita huset! Jag älskar den serien, kanske tom dags att se om den... Och ja, C.J. är bäst! Jag blir glad så fort skådespelerskan som spelar C.J. dyker upp i andra filmer och serier och det beror till stor del på att hon är så bra i Vita huset.

Anonym sa...

du har en fantastiskt tid framför dig! Älska Vita Huset!