tisdag, september 20

#teamaniston at your service, typ tolv år senare

Få se nu, har jag tänkt någon tanke som inte har med podd eller bokmässan att göra som det går att blogga om? Nej? Nej. Kära nån, alltså, mitt huvud just nu: Så himla enkelspårigt. Det enda övriga jag lyckats snappa upp och engagera mig i är detta: 1. BRAD PITT OCH ANGELINA JOLIE SKA SKILJA SIG!!! (tipstack hela internet) 2. Polly (godiset) lanseras i ny smak som är: Päron, polka, mörk choklad (tipstack @jossibaloo) och jag vill äta dem, inhalera dem, fylla ett badkar med dem och dyka ner i dem, 3. Inget.

Jo, att mina krukväxter sakta håller på att dö typ allihop? Min teori är att de inte gillar vårt vardagsrum sen vi målade det grönt. Det är en ganska klen teori. Men nu har jag i alla fall planterat om dem, talat ömt med dem och ge dem näring som livsuppehållande åtgärd och NU HOPPAS VI PÅ DET BÄSTA PEOPLEZ, I need them krukväxts to handle the höst, det gör jag verkligen.

Gud, kommer ni ihåg Brad Pitts och Jennifer Anistons bröllopsfoto ens? Alltså, googla, så himla fint.

1 kommentar:

Anonym sa...

Var tvungen att googla. Såå fint!!