lördag, maj 14

Det är 39,9 mil för långt

Så här lång är min stubin idag: 0,1 millimeter. I de bästa stunderna. Ett av barnen och jag blev så arga på varann för ingenting nyss att han gick och gömde sig bakom skottkärran i carporten och svor som en borstbindare, och jag var THIS CLOSE att gå efter honom och skrika att JAMEN SITT DÄR DÅ, SE FALL DET HJÄLPER!!!

Så stolt!

Not.

Sen hade jag en stunds klarsyn och 1. Matade oss med lunch och 2. Ringde in ett par extra barn, och nu är jag i och för sig gråtfärdig igen, men ingen märker det, för nu leker fyra barn på övervåningen, och Gustav är på vift, och jag får dricka kaffe i köket. Det får man ändå säga är ett fall framåt.

Jag vill att något av mina syskon komma hit och tjura med mig.

Typiskt min jävla otur att de bor 40 mil bort.

2 kommentarer:

Katta Kvack sa...

Feeling ya! Fy fan vad det är tufft ibland.

smultronpaj sa...

Så hög igenkänning på den. Borde vara lag på att syskon får bo max så långt bort som det tar att koka kaffe. Max!