tisdag, februari 23

Team snäll

Men gud ändå, vad de gaddar ihop sig nu för tiden, de små liven jag avlat fram. Vi hade dansbattle här nyss. Svante var domare, och jag och Rufus battlade. Det här är poängen jag fick från Svante efter att ha kört mina grymmaste moves med sinnessjukt stor inlevelse: 1 (motvillig). Det här är poängen Rufus fick från Svante efter han kört sina: 5 000 199 (plus en pokal). WTF?!?

Jag sträckte mig ändå nästan i låret.

Man tycker att det borde betala sig.

Meanwhile, i Felicity, har saker och ting börjat kajka ur. Jag har några avsnitt kvar, och tittar på dem med skeptiskt uppspärrade ögon. När allt är över kommer jag att ha lagt 60-70 timmar av mitt vuxna liv på att se om en college-tv-serie från sent 90-tal. Det var det värt. Jag känner det som att de är mina bästisar. I fallande skala kommer jag (när jag låtsas att jag går på deras college, alltså) bäst överens med: 1. Felicity och 2. Noel och 3. Javier, och det här är min spaning kring det: Jag gillar snälla människor.

Inte så jädra dumt av mig, ändå.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, Lisa - kanske du även måste köpa upp dig på soundtracket till tv-serien? Tie spänn på Tradera!
http://www.tradera.com/item/340486/251951802/soundtrack-fran-tv-serien-felicity

God natt! =)
/C.

uppochhoppa sa...

Jag HAR sounds racket minsann!
Och har nu behov att se om serien. Åh. Men Bens trulighet och sneda leende... Gah.

Kristin sa...

Team Noel all the way!

Anonym sa...

Saturday is the way! ;-)