måndag, december 21

Team Javier räck upp en hand

Huset är städat! Julgranen är på plats! Jag har impulsköpt en ny blommig möbel!

Det går bra nu.

Det var länge sedan vi pratade om Felicity, tycker ni inte? Jag har några avsnitt kvar av säsong tre nu. Ben har just följt med i ambulansen när en tjej råkade bli skjuten av en knarkkille, och nu när hon vaknat upp från sin nära-döden-upplevelse är hon helt "åh, Ben, du räddade mitt liv, vi har en speciell connection nu, jag har aldrig känt så här förut, så här! Här får du en svindyr klocka och en motorcykel av mig. Ska vi ligga?" Och Ben verkar ta mig fan tänka på saken?!? Fast han är ihop med Felicity?!? KÄMPA BEN!!! Jag börjar lacka ur på att han inte kan säga nej. Han ba: I don't know, man, it's just... Felicity just keps pushing me. *ler plågat* Man ba, eh nä? Hon är urgullig? Skärp dig för i helvete? Meanwhile har Felicity börjat teckna serier med Noel, och det verkar kul, jag vill också teckna serier. Jag är nu #teamjavier (Felicitys bögchef på Dean and Deluca.) Herregud, vad jag älskar Javier.

Nu ska jag vika sju maskiner tvätt och låta Gustav bestämma åt mig vad min nästa bok ska handla om.

Hej på er.

2 kommentarer:

Lisa sa...

Detta är varför man är #teamnoel. Ben är bara en svår kille med hundögon som inte kan prata om eller hantera sina känslor. Varför får man inte gilla snälla killen? Jag blir så upprörd!

Hanna sa...

Jag är någonstans i slutet av säsong två.
Får man någonsin reda på "what's in the box?"?