måndag, oktober 19

Soffan, the sequel

Förlåt för cliffhangern kring soffan! Jag förstår att ni legat sömnlösa och undrat. (Det har jag i alla fall själv. Nedra krånglig grej att impulsköpa ändå?) Så här gick det: Jag lämnade Götene utan soffa under armen i fredags. Sedan tillbringade jag en halv dag med att googla, och ytterligare en halv dag med ringa runt till fem ziljarder olika ställen för att hitta en lösning, och nu har jag bokat en flytt & budfirma som hämtar den åt mig på butiken, och kör hem den till mig så småningom.

Och jo, det hade varit billigare att hyra ett släp och köra och hämta den själv, men jag hinner inte göra det innan fredag, så nu blir det så här, och det blir bra.

Tack snälla för allt engagemang!

(Plus: Låt oss hoppas att soffan är åtminstone hälften så snygg som jag minns den.)

5 kommentarer:

Johanna sa...

Haha. Det här hade VERKLIGEN kunnat vara jag. Tänker alltid "på nåt sätt löser det ju sig" och kör. Och det löser sig ju alltid, men inte alltid på ett smidigt sätt.

PS. Soffan ser fantastisk ut!

Anonym sa...

Heja heja! Ser fram emot att få hur soffan tar sig när den kommit hem. Härligt att du fick till en lösning.
Mvh Annelie

uppochhoppa sa...

Jo men typ (legat sömnlös). Så skönt att du får hem den, vill se piffig stylingbild sedan (vardagsstyle med lego all overall funkar för mig, icke kräsen så) och höra hur du känner in rummet och soffan ihop! Ja!

Thérèse Eriksson sa...

Yey, hurra! Så bra att det löste sig!

Anonym sa...

Härligt att det löste sig, med en sån fin soffa! Jag har också impulsköpt. Fyra finfina böjträstolar för en spottstyver. I södra Frankrike. Dom kommer nog att stå kvar där ett tag till, tror jag...
/Anna