tisdag, oktober 27

Sagan om soffan


Nu står den här, i all sin prakt. Sveriges blommigaste soffa, aka det krångligaste impulsköp jag någonsin gjort. Jag tycker fasen den ser ut att trivas rätt bra? Återstår bara att se om resten av familjen kan tänka sig att leva med den också. "Bara". Det är inte alls säkert. Hittills har jag fått tillåtelse att 1. Ta hem den, och 2. Provmöblera med den. Sen får vi se. En sak i taget. Babysteps. Etc.

Har även: påbörjat pepparkaksmissbruket.

Tusen om dan, gör kroppen glad.

Som vi alla vet.

9 kommentarer:

Katta Kvack sa...

Men LÄGG AV VAD FINT!

Sarah sa...

Soffan är ju verkligen special, men bilderna i bakgrunden! De ser jättefina ut, vad jag kan se på min lilla datorskärm. Vem är konstnären?

Anonym sa...

Jättesnygg!

Ann Margret

Omentjej sa...

Men, perfekt ju! Himla bra impulsköp!

Cecilia sa...

Hur snygg som helst. Skulle nästan vara värd att bäras från Västergötland.

Garderobenmin sa...

Denn ser ju fullständigt genomljuvlig ut ju!! Verkar trivas perfa på ert golv...och till den fåtöljen!

frida sa...

vi hade en fåtölj med prick samma tyg i mitt barndomshem. undrar om den finns kvar ...

Cecilia sa...

Alltså den är ju verkligen gjord för att bo där!

Lisa sa...

Sarah! Förlåt för världens segaste svar! De små bilderna på väggen är gjorda av den japanska konstnären Yoshitomo Nara. Finns som vykort!