torsdag, oktober 8

OBS! VIKTIGT!

Okej, så jag har glömt att blogga, men jag har kommit ihåg en annan grej: Felicity. Ja, TV-serien. Efter den här artikeln i Entertainment Weekly (som jag på riktigt tänker gå och köpa imorgon, för jag blev så sjukt frustrerad över att man inte fick läsa hela) känner jag ett extremt stort behov av att se om hela serien. Det finns en risk för att jag gör det. Any minute now.

Åh, Felicity! Så många tryckta böcker mot bröstkorg! Så mycket New York!

Annat jag tänkt på:

Eh...

Jo, men...

Nä.

Gud, jag hade ändå hoppats att den här lille hjärnan skulle ha tänkt på något annat idag? Något litet bara. Vad som helst?

Men okej.

(Åh, Felicity!)

6 kommentarer:

Malin M sa...

Åh felicity!! Var/hur kan man se det??!

Linn sa...

Åh, Felicity!

Lisa sa...

Jag vet inte riktigt Malin M, det verkar svårt att hitta någon laglig väg.

Cissi sa...

Ja men åh! Precis så!
Tänkt på det titt som tätt (Nej, okej, jättemycket) efter det att jag kollade igenom gamla säsonger av Scandal. Ballard/Noel, mmmm <3
Serien verkar ju bara inte gå att se :(

Hanna sa...

Åh Felicity!

Jenny sa...

Jag såg igenom Felicity för ett par år sen! Älsk! (Eller ja, jag låtsas som att sista säsongen inte hände, BARA konstigt.)