lördag, oktober 3

Den här lördagen

Förresten hände följande unika grej idag (trots att jag alltså är ensamstående i en vecka och hade förväntat mig att typ behöva tillbringa helgen med att stå på huvudet while jag jonglerade med brinnande facklor på bassängkanten i nån himla simhall för att underhålla barnen): JAG FICK VARA HEMMA SJÄLV?!? Båda barnen gick till en kompis, och jag... eh... började städa badrumsskåpet i ren chock innan jag insåg att jag var dum i huvudet. Sen slutade jag städa och gick ut och gick. Sen la jag mig i sängen och drack kaffe. Sen läste jag en bok från pärm till pärm utan avbrott. Den var väldigt, väldigt bra. Sen kom barnen hem. Då gav jag dem godis. SLUT PÅ PERFEKT LÖRDAG! Imorgon ska vi gå på bio pga once in a while kommer bion till Gnesta, och då missar man inte tillfället, det gör man bara inte. Insidan Ut ska vi se.

1 kommentar:

/nina sa...

Åh, hoppas ni tyckte om den! Mina små barn (eh ... 17 och 13½) gillade den lika mycket som jag gjorde det!!!