söndag, oktober 4

Bara kör, barnet. Bara kör.

- Så, nu är speltiden slut, nu får ni lägga undan datorerna och hitta på något annat.
- Men ååååh, det finns iiiiiinget annat jag gillar, alltså iiiiinget.
- Ingenting? Ingenting i hela världen?
- ING-EN-TING!!!
- Men om du verkligen, verkligen tänker? Finns det inte något annat du har lust att göra då?
- Nää...jo.
- Du ser! Vad är det då?
- Det är: Ta på mig cool keps, coola glasögon, min coola luvtröja och sen ha din telefon med spotify på och gå runt, runt i trädgården och lyssna på musik med hörlurar och öva mig på att rappa.

Ändå bra söndagsplan?

3 kommentarer:

Lisa sa...

:-D :-D :-D :-D

Colombialiv sa...

Naaaw <3

Anonym sa...

Haha, känns igen. Min sjuåring "går med swag" och häng på brallorna, kepan bakochfram, lyssnar på Petter högt på Spotify och ser allmänt gangsta ut. Min lilla unge! ❤️