fredag, september 11

Något stort guldigt


Pling, klockan är fredag, och här sitter jag och jobbar tänker på smycken. Det är ju verkligen inte varje dag det händer. Men vad kan jag säga? Två av våra bästa kompisar gifter sig imorgon, och jag har som vanligt bara tänkt: KLÄNNING och sen slutat tänka, och nu står jag här med en klänning som jag kanske tror kräver halsband och känner mig vilsen.

Aja, jag har ju mitt "sandigt blonda" hår (och min karisma!), så det ordnar sig väl.

Det ska bli roligt med bröllop. Kulturministern kommer. True story.

3 kommentarer:

Jennifer sa...

Jag är säker på att du blev jättefin i ditt blonda hår och fin klänning. :) Visst är det härligt med bröllop! <3

Colombialiv sa...

Åh! Du var på Pers bröllop!? Fint <3

cina sa...

Kan inte tänka mig någon bättre accessoar än Alice Bah Kuhnke. Hoppas att ni hade skoj!