onsdag, september 30

Fixar-Ninjan fixar allt



OMG, jag gick just ner i pannrummet och LAGADE DEN STRULANDE VÄRMEPANNAN?!?

(Eller ja, alltså. Jag tog fram en skruvmejsel. Lokaliserade det som tydligen heter cirkulationspump med hjälp av 1. Pappa och 2. Google. Skruvade lite. Höll tummarna.)

Nu är de tidigare iskalla elementen i hela huset så varma och härliga att jag blir tårögd bara av att gå i närheten av dem, och jag känner mig så sjukt kompetent, identifierar mig till 100% med ninjan i klippet ovan (och Gustav är hon den där våpiga kvinnan), alltså, åh, säg till om det är något mer jag ska göra? Kan ju tydligen allt.

5 kommentarer:

Johanna sa...

Men HIGH FIVE! Mkt impad.

Lisa sa...

ELLER HUR, Johanna?!? Jag med.

Hanna sa...

Så imponerad!!!!

Cecilia sa...

Du = superwoman! (Om du råkar ha vägarna förbi Bondegatan kanske du kan skruva lite på mina element? De blir bara som max fisljumma.)

Ellet sa...

Herregud, ja! Som vi highfivat varandra när vi fixat hydroforen, pillat på termostaterna på elementen så de blev varma och satt ihop en kraschad pelletseldare. Den känslan ju! HIghfiva nån, det har du definitivt förtjänat!