torsdag, september 10

Dagens gäst

- Igår var jag gäst i en pod, och det här är vad jag tycker om själva fenomenet podcasts: JAG ÄLSKAR DEM, skulle vilja gästa en om dagen, så sjukt roligt.

- Har också gästat frisör. Detta är stort! Gästar nästan aldrig frisör, men idag bara: gick all in och färgade och klippte och köpte hårspray och the whole shebang, har nu "sandigt blont hår" och känner mig som om jag vore med i Elle.

- Festade även till det med att gästa Gnesta bokhandel igår. Är det inte helt overkligt fint att pyttelilla Gnesta har en bokhandel som inte ens ingår i en kedja? Jo, det är det.

- Ja, och så Rabén. Imorse gästade jag deras bokfrukost och presenterade "Djupa Ro" för frukostpubliken (bokbloggare och bokhandlare och sådär), och det är alltid så spännande för de där frukostarna är ofta den första presentationen man gör av sin bok, så man är helt ovan vid att prata om den, man liksom famlar som en blind höna kring vad man ska säga. Tror det gick bra?

I övrigt har jag gästat Coop, skolan, förskolan, ett sushihak samt Make Up Store som tydligen slutat sälja "tinted day cream" och det, my friends, är inget mindre än en katastrof.

Det enda som återstår nu är väl att gästa soffan.

Provar det!

2 kommentarer:

Erika sa...

Jag är så pepp på din bok! Heja dig!

Och - har du provat Bobbi Browns Tinted moisturizer? Jag älskar den! Det är det närmsta jag har kommit "jag har inget smink på mig, min hy ser ut så här". Jag är väldigt ljus och har alabaster tint:

http://www.bobbibrowncosmetics.com/product/14009/15920/Skincare/Tinted-Moisturizer/SPF-15-Tinted-Moisturizer/SS11

Kajsa Hallberg Adu sa...

Får jag fråga hur det kommer sig att din blogg inte plockats upp av Mama, Amelia etc. Den är så himla bra! Jag får för mig att du måste ha tackat nej. Kan du skriva ett inlägg kring hur du tänker?