måndag, april 27

Greys anatomy S11E21 - SPOILERVARNING I KOMMENTARERNA

Jag är så täppt i näsan nu. Jag är så täppt i näsan. Det liknar fan inget. Och ja, det beror väl till viss del på att jag är förkyld (eller pollenallergisk, ingen vet riktigt). Men mest beror det nog på att jag just lipat så jag eventuellt trodde jag skulle kvävas till S11E21 av Greys Anatomy. Jag hatar Shonda Rhimes. Jag hatar henne! Så ond.

(Fritt fram att spoila i kommentarerna om ni vill, alla som klickar får skylla sig själva. Vi behöver prata om det här. Vi gör faktiskt det.)

11 kommentarer:

Lisa sa...

Mc Dreamy?!? REALLY?!? Amen jag orkar inte.

Lena sa...

Vart hittar du e 21? Det är väl 20 på onsdag? Men nu blir jag så nyfiken på vad som kommer hända!!!

Cinderalley sa...

Alltså... jag såg förra avsnittet och VISSTE att detta skulle hända. Det finns nog ingen annan serie som kan ha ihjäl alla man gillar (George, Lexie, Sloan osv osv osv) och som man fortsätter kolla på ändå. Det är ju sjukt jobbigt i vilket fall som helst.

/nina sa...

Tyvärr är det visst så att det antingen är missnöje MED Patrick Dempsey eller HOS Patrick Dempsey. Dvs bara good ol' verklighet bakom detta manus. Hur som helst skittråkigt. Jag satt som klistrad framför paddan när jag kollade på detta. Tätt och spännande.

I sa...

Jag satt på café och såg och grät högt. Asså WTF.

Anna Voltaire sa...

Hahahahaha jag ser inget som ens liknar verklighet längre. Bara gråter. Såg av misstag "Jag har älskat dig så länge" på SVTplay. Det genererade det deppigaste blogginlägget jag kan minnas tror jag. Och huvudvärk.
A

Amelie sa...

Åh, jag älskar Shonda! Även fast hon tar såna här beslut. Eller ja, mest just FÖR att hon tar såna här beslut. Skådespelare som beter sig illa mot andra på inspelningsplatsen eller mot sin familj får liksom kicken hur viktiga de än är för storyn (se: Isaiah Washington, Katherine Heigl och Patrick Dempsey från GA och Columbus Short från Scandal) Med tanke på hur mycket pengar såna här grejer måste handla om så tycker jag hon är väldigt stark som står upp för sina åsikter i Hollywoodmaskinen.

Hanna sa...

Har han gjort något dumt irl alltså? Är det därför han inte får vara kvar? Då blir det ju mer förståeligt.

Fast.. Kunde han inte fått flytta eller något annat lite mer sånt?

Lisa sa...

Jaha, Amelie, är det så? I så fall tycker jag också det är coolt. Fast det förutsätter ju att man vet det när man ser serien, och det vet aldrig jag.

Håller också med Hanna. LÅT DEM FLYTTA! Det hade varit rimligare. Måste hon döda alla i hemska olyckor jämt? Fattar att det blir lamt om alla bara flyttar hela tiden, men please. Mängden dödliga olyckor detta sjukhusteam varit med om? Helt orimligt.

Amelie sa...

Jag tycker också att det var ett lite väääääl definitivt farväl, men han fick ju ändå vara heroisk in i det sista :)

Och ja, att inte kunna hålla sig borta från alla amerikanska tvbloggar är både positivt och negativt. Positivt är ju att man får reda på varför folk slutar, negativt är väl att man får reda på att de slutar innan avsnitten kommit ut :(

Så sitter man där och ba "Är det här det sista? Nähänä...det här då? Nähä...AHMENBADRABORTPLÅSTRET!" ;)

Johanna sa...

Nu har jag kollat de fyra sista avsnitten och jag dör också på detta. Fy faan alltså. Efter ELVA säsonger!? WTF?

Såg klart sista avsnittet av fem säsonger the wire igår och där går det ju också åt helvete för alla man gillar. Känsla nu: orkar aldrig med kolla på tv. Enough with the death already.