fredag, februari 13

Sugen på torpidyll i sommar?



Vill du hyra vårt torp utanför Vingåker (2 timmar med bil från Stockholm) en vecka eller två i sommar? Då tycker jag du ska kolla blocketannonsen här! Det är jättefint, jättemysigt, och jättenära naturen (inklusive allehanda djurupplevelser). Hatar man landet och vägrar utedass kan man lugnt scrolla vidare, men annars? SKYNDA FYNDA! Det finns pioner och smultron och hallon och brädgolv och kakelugnar och grusvägar och sol, och man blir en jätteglad människa av att vara där. True story.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad fint! Får man ha hund (en någorlunda välanpassad sådan) med sig där?

Lisa sa...

Det får man, anonym!

Anonym sa...

Hur nära är det till vatten? Badplats?

Nina

Lisa sa...

7 kilometer till bad, Nina! Bra bad å andra sidan.

Anonym sa...

"Allehanda djurupplevelser." :D

maria sa...

Så otroligt fint! Som pälsdjurallergiker måste jag backa - men otroligt vackert. Slår an en speciell ton i själen! :)

Emelie sa...

Lupiner! Smart sätt att sälja in det där torpet. Jag älskar lupiner. (Nu ska jag ju inte ha semester i sommar, annars hade jag varit tvärsåld)

Linda sa...

Alltså så fint! Jag och mina vänner är väldigt sugna på en vecka där i sommar. Mailar er!