söndag, februari 1

Spontan känsla just nu

Det kommer kanske inte bli så jättesvårt att stå ut med den här skrivveckan ändå. Lissabon är, så här några timmar in på vistelsen, den finaste stad jag någonsin sett. Plus sol! Plus uteserveringar! Plus ovanstående utsikt från vår balkong! Idag har vi rest, bekantat oss med vår lägenhet och våra hoods, handlat mat och druckit vin. Imorgon börjar skrivandet.

Kanske i och för sig måste ta små avbrott mellan varje mening för att kuta ut och fota snyggt kakel, men yeah, yeah, det är smällar man får ta, någon måste ju ta sitt ansvar. Detta kakel behöver instagrammas. Det är inget jag kan göra något åt.

3 kommentarer:

erikakanberika sa...

Så himmelskt fint! Jag ser fram mot att få se fler bilder. MER! FLER! Hjälp mig/oss som är hemma i snömodd och skit att få något att drömma om!
Ps. Kram och lycka till med skrivandet!

Anonym sa...

Vart bor ni någonstans? Är hotellet lika drömmigt och kan du tipsa??

Fröken Blund sa...

alltså din resa....
herregud så inspirerad jag blivit, vill bara åka dit på stubberten.