torsdag, januari 22

En torsdag i januari

Jamen åh, sabla dag, ta slut någon gång nu då. Jag har så ont i huvudet. Jag börjar tänka att det är hormonellt. Några dagars konstant huvudvärk två gånger i månaden. Det är i så fall en ny feature jag skaffat mig sedan barnen föddes, och inför den känner jag VAD I HELV?!? Så oerhört värdelös.

Har också: Två rätt sura barn. Ett väldigt stökigt hem. En extremdålig hårdag. (Så här gör du! Testa gärna hemma! 1. Lägg dig i badet på kvällen. 2. Tvätta håret men strunta av outgrundlig anledning i balsam. 3. Kamma inte ut håret alls, eftersom du inte använde balsam 4. Gå och lägg dig och sov. 5. Stig upp. 6. Gör ingenting åt barret förutom sätt upp skiten medelst hårsnodd. Klart!) 

Men on the bright side så har jag testat att fritera ostronskivling idag, och det var väldigt gott. Fritera saker är en ny hobby jag har. 

Ja, och nej, det var väl kanske det?

Adjö med er.

4 kommentarer:

Victoria Glosemeyer / Say cheeze sa...

Lider med dig! Men kan ju inte låta bli att le också...

Lisa sa...

Kan trösta med att när jag nu läser det här så är det fredag! Dagen tog slut!

Malin sa...

Det är nog ingen tröst men det är fredag och jag är ledig hemma hos mamma men lider av mensvärken från hell, snabbspolar gärna denna dagen...

About Alice sa...

Adjö och eftersom jag läste inlägget dagen efter vet jag att det blev bättre.

kram <3