tisdag, december 2

Det där skåpet

Så här blev förresten det där loppisskåpet jag köpte och baxade hem från Oskarshamn till slut. Det krävdes tre kvällar, fyra omgångar färg, en rulle maskeringstejp och ett litet, litet sammanbrott i samband med att vi bar upp det tunga aset på övervåningen till barnens lekrum. Inuti finns lådor med lego, duplo, pyssel, tågbana, pussel och teckningar, och när man inte vill se allt det längre så stänger man bara dörrarna på skåpet och glor på roboten istället. Känner mig: tillfreds.

2 kommentarer:

Emelie sa...

Fint värre. Nästan värt ett litet sammanbrott. Speciellt eftersom jag inte behövde ha det själv. Synd om mina kids som aldrig kommer få ett sånt fint skåp, för jag är inte så pysslig av mig...

About Alice sa...

Himla snyggt och du är så händig. Önskar att jag hade åtminstone 10% händighet såsom du har.

Ny blogg förresten.

Gamla miss ud.