tisdag, november 4

4. Kolla! Här är en bild på mina fötter i ett par skor jag gillar.


Jag väljer de här, för jag förknippar dem med bra grejer. "Gå ut och hämta tidningen" till exempel. Typiskt bra grej. Speciellt om det är helg. Eller "äta i trädgården". Också bra. (Inte nödvändigtvis i november, nej. Men annars.) Eller "gå ut och hämta timjan". Mmm... timjan. Ibland har jag på mig de här skorna inomhus, när jag jobbar också. Då klapprar de lite väl mycket i trappan, kan jag tycka. Men de har ett tjusigt mönster! Så det är ändå värt det.

Det här är en del av den där listan med en bloggrubrik för varje dag i november. Du hittar hela listan här.

8 kommentarer:

Spader Madame sa...

Finaste på länge. Jag behöver ett par röda, känner jag nu.

Eva Trillian sa...

Väldigt fina! Så fina att det verkligen inte gör något om de klapprar!

Fru Fransson sa...

Ååh mina drömdojor ju!

Garderobenmin sa...

Jag är med...vet inte om du vill veta det men det är jag ;-) Här http://garderobenmin.blogspot.se/ Kul!

Freja sa...

Jag funderade på att ta mina sådana "gå ut och hämta posten"-skor, en crocvariant som ser ut som fina små lackskor. Men det blev några mer "jag är coolast på konferensen"-skor...
http://frejareddevil.wordpress.com/2014/11/04/kolla-har-ar-en-bild-pa-mina-fotter-i-ett-par-skor-jag-gillar-snurrigt-och-sd-om-rattssamhallet/

Malin sa...

Snygga! Jag älskar mina träskor.

Colombialiv sa...

Mycket snygga!

inte skyldig sa...

Man gillar ju trätofflor, det gör man.