måndag, november 17

17. Hepp! Dagens tv-tips!

Det finns två teveprogram som jag ser ihop med mina barn som jag verkligen, verkligen gillar själv också. Det ena är "Kändisbarnvakten"(som går på fredagkvällar), som jag lipat lite åt nu några veckor i rad. (Till exempel när Anders Bagge försöker förklara varför han inte har några barn, och Panetoz försöker förklara varför de tror att människor blir rasister). Det andra är "Stjärnhoppningen" som går på söndagkvällar, där kända people ska lära sig hoppa med hästar. Sjukt spännande, tycker både jag och Rufus. Svante tycker sådär. Igår satt han på Gustavs rygg i soffan och vrålade "HOPPLA PÅLLIS!!!" under hela programmet och härmade stjärnornas balanstrick och höll ut båda armarna i luften medan Pållis hoppade lite pliktskyldigt för att vi andra skulle kunna kolla någotsånär koncentrerat på programmet. Vi hejar på Anders.

Jag kan rekommendera båda programmen.

Det här är en del av den där listan med en bloggrubrik för varje dag i november. Du hittar hela listan här.

3 kommentarer:

Freja sa...

Jag har inte sett något av dem, mina barn har slutat kolla TV och följa tablåerna... Jag tipsade om ett program som gick idag, och om en serie som inte går alls just nu...
http://frejareddevil.wordpress.com/2014/11/17/hepp-dagens-tv-tips-en-svar-bokbloggsjerka-och-en-munsbit-av-sd/

Freja sa...

Jag har inte sett något av dem, mina barn har slutat kolla TV och följa tablåerna... Jag tipsade om ett program som gick idag, och om en serie som inte går alls just nu...
http://frejareddevil.wordpress.com/2014/11/17/hepp-dagens-tv-tips-en-svar-bokbloggsjerka-och-en-munsbit-av-sd/

Tråktanten sa...

Själv grinar jag till Stjärnhoppningen. Vilket man kan fundera en del över.