onsdag, november 12

12. Hepp! Dagens filmtips!

Men menar jag allvar? Slösade jag bort mitt ENDA nya filmtips på en helt vanlig dag häromdagen, trots att jag rimligtvis borde ha vetat bättre och sparat det tills idag? Oh, please. Jag ser sällan på film längre. Det finns för många teve-serier och för lite tid och det är himla tråkigt, jag måste bättra mig, jag älskar ju film.


Men den här gillade jag oväntat mycket när jag såg den. I alla fall första halvan, då satt jag typ och studsade i soffan för att jag tyckte den var så genial. Sedan tröttnade jag lite på fajtandet. Men ändå: ett filmtips - Scott Pilgrim vs. the world.

Det här är en del av den där listan med en bloggrubrik för varje dag i november. Du hittar hela listan här.

3 kommentarer:

Ida sa...

Saving mr Banks är också toppen

Freja sa...

Jag tog en film jag inte ens minns om jag sett (fast troligtvis eftersom jag bodde ovanpå en biograf när den var aktuell och såg ALLT!), men titeln passade så in på dagen att jag bara var tvungen...
http://frejareddevil.wordpress.com/2014/11/12/hepp-dagens-filmtips/

André sa...

Riktigt bra film! Du borde också se "walk of shame" riktigt rolig film :)