onsdag, november 12

11. Månadens färg är givetvis...

Jag missade att publicera igår, men nu tänker vi inte mer på det. Månadens färg är grön. Älskar grön! Vill måla hela världen grön, så snäll och lugn färg.

Bilder (från vänster till höger) och följtips på instagram: 1. @solveigsdotter 2. @finelittleday 3. @perolavsolvberg 4. @frksotsur_linda 5. @laurapshort 6. @finelittleday 7.@frksotsur_linda 8. @helloemilie 9. @annacate

Det här är en del av den där listan med en bloggrubrik för varje dag i november. Du hittar hela listan här.

4 kommentarer:

egoistiska egon sa...

Men gud så snygga instagramfoton.

Monnah sa...

Jag håller med om att grönt är vackert! Collage med ovanligt vackra bilder är en fin idé. Jag önskar jag hade en magisk vägg där man kunde ha massor av fina bilder, tavlor och annat kul som inte bara kändes plottrigt utan vackert och vilsamt för ögonen. En grön vägg skulle göra sig extra bra, det håller jag med om. Inte för att jag sätter grönt framför alla andra färger, för jag har så himla svårt att välja någon favorit, men just för att grönt representerar naturen och det naturliga som vi lite förlorar i våra instängda och tekniska liv.

Freja sa...

Jag valde oxå grön, grön är alla dagars, veckors, månaders och års färg. Fast sen ville jag ta in lite fler färger oxå...
http://frejareddevil.wordpress.com/2014/11/11/manadens-farg-ar-givetvisinte-samma-som-sds-syn-pa-omvarlden/

Colombialiv sa...

Tack för följtips!