tisdag, oktober 28

På uppstuds

Tågkaoset som rådde igår när jag skulle ta mig från Göteborg och hem på kvällen? Orkar inte ens gå in på det, men jag blev typ rädd för min egen spegelbild i morse. Tre timmars sömn. Så puffig och påsig på nåt vis! Tänkte tanken att jag skulle stoppa ett barn i vardera påse under ögonen, och transportera dem så till förskolan. Pyttelite praktiskt ändå?

Ah, sen tog vi ändå cykel.

Ah, och sen var ändå förskolan stängd.

Oups.

Ah, så då cyklade vi hem igen som om inget.

Ah, sen hade jag deadline på två texter och hundra akuta mejl i min inbox, och lät barnen spela HUR MYCKET SOM HELST PÅ IPADEN.

Ah.

Ah.

Känns så skönt att ha allt under kontroll, tycker ni inte?

Kanske ska sova lite nu.

3 kommentarer:

Anna sa...

Ah. Tur du hade en bra fredag i alla fall.

Emelie sa...

Det är såna dagar en förpassar till glömskedelen av hjärnan. So long!

Linda sa...

Vore kul att följa alla som hoppat på utmaningen! Kan ni inte skriva er bloggadress här i kommentarsfältet? Min blogg är www.unnhem.se