onsdag, oktober 8

*ljudet av en polett som trillar ner*

Jag har sett tio avsnitt av The good wife nu, och tillbringat ORIMLIGA mängder tankekraft på att försöka komma på varför jag älskar huvudpersonen så mycket, och känner igen henne som en gammal kompis. Känner mig väldigt lättad nu när jag kommit på det. CAROL! HON VAR JU CAROL I CITYAKUTEN!  Åh.

(Ni bara: Men HUR kunde du inte se det på en sekund? Och VARFÖR kollade du inte bara upp det på internetz som varje annan vettig person hade gjort när hen börjat undra? Svar: Två mycket befogade frågor. Ingen kommentar.)

7 kommentarer:

Sara sa...

Jag tänkte också på det i hundra dagar innan jag kom på att det var hon - du är inte ensam :)

Heidi sa...

Jag kände inte heller igen henne först. Men jag skyller på peruken hon har på sig i "The Good Wife":)

Lisa sa...

Kan bidra med att hon verkar vara toppen även i verkligheten. Kolla youtube-klipp där hon är med på Ellen, hur rolig som helst.

Emelie sa...

Åh Lisa det är få som lyckas skriva saker med så bra humor som du! Skrattar högt och gott åt sista stycket som säger så mycket. Du är skitbra även om du inte googlar saker ;)

Garderobenmin sa...

Carol! Har levererat en av de repliker som förevigt etsat sig fast hos mig. How can I not go? I dont remember a time when i didnt love him.... Doug hjärta Carol!

Alice sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Alice sa...

Och Abby från Cityakuten ska också dyka upp i The Good Wife!