tisdag, oktober 28

En bloggrubrik för varje dag i november

1. Kolla! Så här ser det ut utomhus idag.
2. 5 saker jag tänkt på idag
3. Ibland tänker jag att jag borde…
4. Kolla! Här är en bild på mina fötter i ett par skor jag gillar.
5. Hepp! Dagens boktips!
6. Månadens djur är givetvis…
7. Kolla! Så här ser jag ut idag.
8. Ibland blir jag avundsjuk på…
9. 5 saker jag borde ta tag i
10. Kolla! Här har jag ritat en hund.
11. Månadens färg är givetvis…
12. Hepp! Dagens filmtips!
13. Kolla! Här är en av mina favoritplatser.
14. Om jag skulle skaffa mig en ny hobby så skulle det bli…
15. 5 saker jag blir glad av i vardagen
16. Kolla! Så här ser min autograf ut.
17. Hepp! Dagens tv-tips!
18. Ibland retar det mig att…
19. Kolla! Det här åt jag idag.
20. Om jag skulle skaffa mig en ny ovana så skulle det bli…
21. 5 saker jag blir irriterad på i vardagen
22. Kolla! Här bor jag.
23. Hepp! Dagens måltidstips!
24. Månadens klädesplagg är givetvis…
25. 5 grejer jag alltid har i kylskåpet
26. Kolla! Här jobbar jag.
27. Ibland skulle jag vilja…
28. Hepp! Det här tycker jag alla bör läsa.
29. Det var onekligen väldigt roligt när…
30. Kom ihåg

Med start den första november tänker jag blogga om det här. Ett inlägg om dagen, ganska många bilder, lite lagom mycket kultur, hyfsat stor dos vardag och en släng nonsens. Vilka är med? Alla? JA! Vi bara gör't.

65 kommentarer:

Emelie sa...

30 dagar verkar lagom för att ev väcka bloggen igen. Jag är på!

Anonym sa...

Åh. Bra grej. Har dock ingen blogg ��Får nog göra en instagramvariant istället.

Honey sa...

Ja! Jag behöver komma igång med skrivandet igen och det här verkar lagom avancerat för mig (inte så att jag skulle ha någon prestationsångest när jag skriver eller så inte, nejdå). Hurra!

Fru Fransson sa...

Japp!!
Fru Fransson är på, så kul vi ska ha!

Cecilia sa...

Å herre, hur ska det gå. Men ja, på.

Frida sa...

Yes!! I´m in!

Emma | Tillvaron sa...

Ja, jag är med!

Malou sa...

Låter kul. Fast nummer 6 är givetvis en katt - kan jag ta ledigt den dagen??

lisakristin sa...

Bra initiativ!

Katarina sa...

Jag tänkte precis att jag skulle behöva den här typen av utmaning. Det händer inte så överdrivet mycket att blogga om nu när jag helst hänger inne i soffan med tända ljus.

Tack och jag är med!

Spader Madame sa...

Hänger också på! Behöver en utmaning för att inte torka in. Eller ut?

Emelie sa...

JA! Precis vad jag behöver för att komma in i flowet igen!

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Ålrajt!

Carolina sa...

Wohooo! Vad kul! Jag hänger på den här gången också - det var himla kul förra gången. (fast jag var lite sent på det då och gjorde det i februari)(men nu blir det andra bullar)

pralinen sa...

När du säger det så...

Emelie sa...

Har visserligen en blogg, men den har en mycket liten följarskara, så jag gör som Anonym och instagrammar det istället.

Helly sa...

Men åh, perfekt för mig som verkligen tappat bloggarsuget! Så jag är på!

Sara sa...

Hänger på! :-)

Jenny sa...

Jag är på!

Lo sa...

Kanske blir en instavariant härifrån också... @birthecharlotta

Ragnar rödskägg sa...

Utmaning antagen! Kan bli intressant att fasa in dessa rubriker naturligt i en löparblogg.

Knut och kofta sa...

För tusan! Jag är på!

Åsa sa...

Jag har absolut inte tid med sånt här trams. Så jag är med så klart.

Den där tjockisen sa...

Aah! Slippa tänka själv - min favorit ju. Jag är absolut med.

Mia sa...

Jajja, utmaningen antagen!

Erica sa...

Jag är också med! :)

jenniekatarina sa...

Skrev inte jag en kommentar här för en stund sen? Äsch då. Iallafall, jag är med!

Kattis sa...

Jag är med! Det var väldigt roligt sist som det begav sig, då jag hittade fler fina bloggar att följa.

inger sa...

Ja, jag vill vara med såklart! Det här var en rolig variant Lisa! Det där med feminismen klarade jag ju inte följa upp fullt ut, även om mina intentioner var aldrig så goda. Det här blir kul :-)

Librarybeth sa...

Japp, hakar på.

Monnah sa...

Jag har själv Trettio Tacksamma Dagar. Vilken utmaning att klämma in det till de här rubrikerna! Men varför inte? Hm. Jag behöver ju inte bestämma mig förrän om ett par dagar. Ha det så kul i Finland.

Lisa sa...

Jag hänger på! Så slapp som jag blivit med skrivandet kan/måste ju detta bara bli bra. :)

Eva Trillian sa...

Satsar på att hänga på:) Så härligt att få serverade blogginläggstitlar! Lyx!

tojis sa...

Jamen varför inte, jag gör't!

Anonym sa...

Jag kan hjälpa dig med nr 30. Att Agnes fyller 1 år så klart. /Eva

Fröken Blund sa...

jag är med! fett på! high five!

Freja sa...

Jag hänger på! Sen kanske jag klämmer in lite annat i bloggen med...

JoHo sa...

Jag tror baske mig att även JAG ska hänga på! Första gången ajg gör en utmaning så länge i så fall... skojs :)

lotta sa...

Roligt! Precis vad jag behöver just nu. Har bara varit gravid, gnällig och trist på bloggen å det senaste - behöver verkligen lyfta blicken lite och få inspiration igen!

lotta sa...

Roligt! Precis vad jag behöver just nu. Har bara varit gravid, gnällig och trist på bloggen å det senaste - behöver verkligen lyfta blicken lite och få inspiration igen!

Omentjej sa...

Perfekt, jag är också på!

Elisabet. sa...

Jag är med!

Loppanlej sa...

Jag testar även jag!

Karin sa...

Det var så kul förra gången att jag självklart provar igen!

Syster y sa...

Hakar på!

tantaugustastekopp sa...

Kul, jag är med!

Ulrika sa...

Kul!! Jag är med!

wintwig´s sa...

Jag hänger väl på jag också då.

Casa Annika sa...

Kul lista! Jag är också med! Har nyss lagt ut första bilden. Mrn ser att andra har varit mer nogranna än jag...

ritasrostrtum sa...

Jag är med!
http://ritasrostrum2.blogspot.se/?m=1

Catarina sa...

Hängde liksom på för att kanske sparka lite liv i den smått insomnade bloggen jag har.

erikakanberika sa...

ÅH! Detta år ska jag inte missa att vara med! Förra året missade jag allt men nu JÄKLAR! Är dock redan lite efter men käpa Ekan. KÄMPA!

Frida sa...

Jag är också på. Sen i starten så jag smäller till med de första tre på samma dag.

Johanna sa...

Jag är på!

Linda sa...

Jag hängdepå jag med :)

trollet sa...

Men så roligt!! Jag är lite sen, men är gärna med=))

Scaniatjejen sa...

Jag är också med!

Heson sa...

Åh vad roligt! Jag behöver blogginspiration så det här är perfekt! Jag spurtar igång några dagar försent!

:-)

Linda sa...

Ja vad kul. Jag har hoppat på tåget.

Mrs E sa...

Precis vad jag behöver, jag är med!

Springande pappan sa...

Gud vad många det var som hakade på. Dock inte jag. Har ingen blogg. Lycka till alla!

listoplisto sa...

Det var ju fint att jag hittade det här den 21 november... ja ja, jag kan väl knycka några rubriker ändårå :)

trollet sa...

Smart��

MiaESa sa...

Gillar din lista. Jag lånar den nu i januari i stället.

/MiaESa.wordpress.com

Marcella sa...

Ramlade över det här inlägget av en slup via Google. Kul grej! Lånar och kör nu i November! :)