måndag, september 8

Det är en sådan här kväll

Jag missade just munnen när jag skulle trycka in några chips i den, och har nu chips i urringningen, men orkar inte göra något åt det, och nyss när Gustav frågade: "Ska vi köra en omgång super mario?" så svarade jag "nej, jag vill ingenting."

Är en så himla rolig person.

Men jag känner ändå någon slags glädje över att han har börjat beställa kefirsvamp från ett ställe som heter Harmoniqa med q. Jag vet i och för sig inte vad kefirsvamp är, men det känns inte som att det spelar någon roll, det är ändå ganska roligt.

3 kommentarer:

I mitt huvud sa...

Låter som om det skulle stickas att ha chips i urringningen. Men å andra sidan kanske man kan se det som ett bra raggningstips; "-Sugen på chips??" Och så brösta upp sig, liksom!

Rosiel sa...

Det här är roligt: Jag köpte din kokbok och nu är jag så sugen på att börja testa dina recept. Boken är så fin.Tack för att du inspirerar så bra!

Anna Voltaire sa...

Kefirsvamp, jahaja. Jag som just läst in mig på champagnejäst...#hängerintemeditrendernalängre