onsdag, augusti 20

Well hello there, the Killing

När tredje säsongen av the Killing började sändas i USA missade jag det med flera veckor och var chockad och bestört både länge och väl efteråt, för att jag missat denna OERHÖRT viktiga händelse. Nu bara: GÖR SAMMA SAK MED SÄSONG FYRA?!? 

Blir allvarligt oroad för mig själv snart.

Blir också genuint överlycklig över tanken på att ha sex avsnitt att se ikapp.

Det kanske eventuellt säger mer om mig än vad det säger om själva serien, men skit i det nu.

THE KILLING!

*gör sälen ner i sängen med datorn i högsta hugg*

Hörs sen.

4 kommentarer:

Freja sa...

Hej Lisa! Tänkte köpa Mera Vego åt en vän - hur gör jag om jag vill få den signerad? Och hur lång tid tar det i så fall?

Erika sa...

Va, finns en säsong 4? Var, hur, när? Blir ju alldeles till mig, måste genast kolla! :)

Lina sa...

Hmm, brukar vara ganska anonym här, men nu måste jag ju säga att du är överallt just nu! Läser lokaltidningen Mitt i Liljeholmen. Intervju med Sara Ask om Mera Vego - check! Läser ICAs tidning Buffé. Chans att vinna boken Mera Vego - check! Går in på en blogg jag läser till och från (Knivlisa). Hon har varit på invigning på NK och fått en goodiebag. Och vad ligger i den, om inte Ivar träffar en stegosaurus!
Tre Onekligenreferenser på en dag, du är som sagt överallt just nu! Coolt! =)

Hanna sa...

Hittade den nyligen själv och undrade just hur det kom sig att du inte hade nämnt att det fanns en ny säsong ;o)