torsdag, juni 26

This just in

Jag har köpt snabba löpartajts!

Halvglansiga, svarta, supertajta löpartajts köpta i en sportbutik.

Det är en så oerhört stor händelse att jag fick hejda mig från att använda versaler i första meningen. Fy farao. Jag är jätteful i dem! Och det finns eventuellt inget jag hatar att lägga pengar på så mycket som träningskläder (förutom obvisously tandläkaren, för det är ännu värre)! Är så himla uppspelt nu!

Eller hur är det bara Springande Personer™ som har snabba löpartajts?

Jag tänkte väl.

Sprang 7 kilometer på ny rekordtid av bara farten när jag kom hem.

Så nöjd (springande) person nu.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bra jobbat!! Träningskläder som är det bästa som finns ju!!!! Kram Jenny din träningsgalna kusinvitamin!

Fru Björk sa...

Versalglädjen kan ju ocks skyllas på din upphetsning över annalkande International caps lock day: http://www.punchbowl.com/holidays/international-caps-lock-day

/också numera springande människa som OCKSÅ just varit in på sportaffär och köpta löpatajts. Trodde aldrig jag skulle sjuka så djup

Anonym sa...

Haha, tänkte på detta inlägg då jag läste det här!

http://ohemul.blogg.se/2014/june/den-springande-manniskantm.html