onsdag, juni 4

Hänga med havremoppar

Orimligt rolig grej jag ska göra i sommar: GÅ PÅ TREDAGARS RIDLÄGER!!!!

Nästan dör av lycklighet när jag tänker på'ett.

Kan på riktigt inte komma på en enda grej jag hellre skulle vilja göra (men inte kommer mig för att fixa), och så bara: TJOFF! Fixar min förläggare det istället och lägger upp en efterlysning på facebook. "Känner jag någon som vill gå på tre dagars ridläger i sommar?"

Har väl aldrig skrikit så högt i versaler i någons statusfält innan.

Nu är vi tio kulturarbetande människor som ska hänga med havremoppar i början av augusti.

Är redan helt fnittrig av excitement, WOOP WOOP, her-re-gu-ud, så kul.

Det var mest det.

3 kommentarer:

Maja-Stina sa...

Oh, hurra så kul! Och avkopplande.

Olga sa...

Fy fan vad skoj!!!

Anonym sa...

Å, vad härligt!! Var anordnas detta? Skulle gärna vilja gå på ett ridläger för vuxna. /Sarah