torsdag, mars 27

Semestern är slut! Nu tar vi snart helg.

HÄJ! Vi är hemma igen. Huset stod kvar. Och alla våra planterade små fröer hade klarat sig ensamma. Visste inte att jag hade bekymrat mig för något av det, men sen kom vi hem, och jag blev lättad, så jag antar att jag kanske hade varit lite ängslig å gurkornas vägnar trots allt.

Lelle gurkor! Nu ska jag inte lämna er mer på ett tag.

Kan jag till exempel ha tänkt alldeles nyss.

Men semestern var väldigt härlig! Jag kan rekommendera både jordgubbar, t-shirtväder, och snälla svärföräldrar som emellanåt har hus i Spanien och vill att man ska komma dit och hälsa på. Skriv upp det.

2 kommentarer:

Emelie sa...

Ska absolut sätta upp det som ett krav på min framtida make! "Hus i Spanien, annars får det va'..!" ;)

Elinen sa...

Jag är avundsjuk! Mina svärföräldrar bor på Svalbard. Inte alls lika varmt och badvänligt. =/