fredag, mars 21

Den där låtlistan...

Herregud, jag älskar er, ni bara ÖSER ju in musiktips när man ber er! Jag la in precis varenda låt ni tipsade om på en lista, och några jag tipsade mig själv om också, och sen lyssnade jag igenom och plockade bort de jag inte tyckte passade in.

Nu är det 50 låtar kvar.

Det kanske ryker några till, eller tillkommer fler efter hand. Men här hittar ni listan i alla fall: Du blundande på klassfotot i nian.

Jamen, nåt skulle den ju heta? Jag fick ju naturligtvis sno en låttext, som vanligt. Den passar.

5 kommentarer:

Frida sa...

Yey! Älskar nya, bra spellistor!

Erika, sa...

Hejhej Lisa!
Jag va taggad på att lyssna in spellistan men min dator är gammal och mitt flash likaså, så jag kommer inte in på länken du la upp.
Tänkte att om jag frågar snällt (pretty pretty please!) vad ditt användarnamn på Spotify är så kan jag genom att skriva spotify:user:ditt användarnamn i sökfältet hitta listan. Vore super super snällt!

Emelie sa...

Lyssnade medan jag lagade middag - bra musiksmak dina läsare (och du uppenbarligen) har. Jag skulle tipsat om Rebecka Karijord Wear it like a crown, men senast jag försökte höra den så fanns den inte längre på Spotify. Det borde vara brottsligt att ta bort en så bra låt...

Emelie sa...

Fast nu hottade jag den igen... Hrm, mystiskt. Mycket fin låt iaf. Har älskat den sedan Cirkus Cirkörs föreställning med samma namn...

Lisa sa...

Hej hej Erika! Mitt (nåja, min sambos) användarnamn på Spotify är gedman. Hejdå!